خانه ترفندهای موبایل معرفی 10 تم برتر سامسونگ

معرفی 10 تم برتر سامسونگ

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
زهرا دوستی نسب
31 اردیهشت 1402 | 17:25
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر قصد دارید به ظاهر گوشی خود تنوعی اساسی دهید، پیشنهاد می‌کنیم سری به تم‌های جدید و جذاب سامسونگ بزنید. سامسونگ در رابط کاربری One UI امکانات شخصی‌سازی زیادی در اختیار شما قرار داده است. برای مثال با انتخاب تم‌های متنوعی که سامسونگ ارائه کرده است، می‌توانید تصویر زمینه، ظاهر نمادها و برنامه‌ها، و به طور کلی حال‌وهوای رابط کاربری گوشی خود را تغییر دهید.

بهترین تم‌های سامسونگ

شرکت سامسونگ با ساخت تم‌های جذاب و متنوع، قادر است هر سلیقه‌ای را پاسخ دهد. فرقی نمی‌کند تم‌هایی با طراحی ساده و مدرن دوست دارید یا ظاهری پیچیده، مجموعه تم‌های سامسونگ شما را دست خالی بازنمی‌گرداند. در ادامه به بررسی چند نمونه از بهترین تم‌های اختصاصی سامسونگ می‌پردازیم.

فروشگاه تم (Theme store) در گوشی‌های سامسونگ، یک برنامه کاربردی است؛ که از طریق آن می‌توانید سبک فونت، رنگ، کاغذ دیواری، الپیپر و آیکون‌ها را تغییر دهید. تم‌های زیادی در این برنامه به صورتی رایگان و پولی وجود دارند، بنابراین به راحتی می‌توانید تم موردعلاقه‌تان را پیدا کنید. لازم به ذکر است که عوض کردن تم، فقط بر رابط کاربری گوشی تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین به جز ظاهر گوشی، هیچ گونه تغییری در عملکرد گوشی شما به وجود نمی‌آید.

1) Colour blast

تم Colour blast با رنگ‌های جذاب و شادی که دارد، حس بسیار خوبی را به هر بیننده‌ای منتقل می‌کند. ظاهر روشن و رنگ‌های متنوعِ این تم، بی شک نظر کاربران علاقه‌مند به رنگ‌های شاد را جلب می‌کند. این تم به ساده‌ترین شکل، نماد برنامه‌ها را تغییر می‌دهد؛ بنابراین اگر طرفدار تم‌های ساده هستید، حتماً آن را امتحان کنید. در تم Colour blast ‌دو تصویر زمینه‌ی متفاوت برای صفحه‌ی اصلی و صفحه‌ی قفل در نظر گرفته شده است؛ همچنین می‌توانید حالت تاریک را روی این صفحات اعمال کنید.

2) Black Edition V2

تم Black Edition V2 تم اختصاصی سامسونگ است؛ که فضای تیره خالصی را با هایلایت‌های سفید در اختیار شما قرار می‌دهد. این تم با پس زمینه مشکی که دارد، بی شک قادر است نظر دارک پسندان را به خود جلب کند. اگر در طول شب، مدت زمان زیادی از گوشی خود استفاده می‌کنید، این تم برای شما یک انتخاب مناسب است.

3) Black Onix

یکی از پرطرفدارترین تم‌های تیره برای گوشی‌های سامسونگ تم‌ Black Onix است؛ که عرضه‌ی اولیه‌ی آن سه سال پیش بوده است. ولی همچنان به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت می‌کند؛ و یکی از بهترین تم‌های سامسونگ ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.
این تم پس‌زمینه‌ای متمایل به مشکی با هایلایت‌هایی به رنگ‌های آبی و بنفش دارد. این خطوط رنگی در شماره‌گیر تلفن و منو هم به کار رفته‌اند و باعث جذابیت بیشتر محیط گوشی شده‌اند. اما برای اعمال تم در قسمت‌هایی همچون شماره‌گیر و مخاطبین لازم است که حالت دارک‌مود گوشی را فعال کنید. این تم به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ بنابراین نصب و امتحان‌کردن آن ضرر ندارد.

4) Flat Amber

اگر از طرفداران تم‌های رنگارنگ و جذاب هستید، تم Flat Amber با والپیپرهای رنگی و آیکون‌های سایه‌دار یک انتخاب مناسب برای شما است. رنگ خاص و زیبای این تم، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. اگر شما هم مجذوب این تم رنگارنگ شده‌اید می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

5) Tiny Shoots

تم Tiny Shoots طراحی بسیار ساده و مینیمالی دارد؛ بنابراین برای رهایی از تم‌های شلوغ بسیار کاربرد دارد. این تم به آیکون‌های بسیار متفاوت و جذابی مجهز شده است. همچنین رنگ آرامش‌بخش، تصویر زمینه‌ی ساده و فونت جذاب، کار کردن با این تم را بسیار لذت‌بخش کرده است. این تم یکی از پرطرفدارترین تم‌های سامسونگ محسوب می‌شود.

6) Planting Trees

یکی از آرامش‌بخش‌ترین تم‌های سامسونگ Planting Trees نام دارد. پس‌زمینه‌ی سبز زیتونی، در این تم بسیار ملیح است و چشم را اذیت نمی‌کند. طراحی آیکون‌های متفاوت در این تم، کار کردن با آن را بسیار جذاب کرده است.

7) iPhone theme

سامسونگ برای کاربرانی که علاقه‌مند به رابط کاربری ایفون هستند، لانچر iOS 16را در نظر گرفته است. لانچر iOS 16 یکی از جدیدترین لانچرهای آیفون است؛ که مهاجرت از One UI به iOS را به صورت رایگان انجام می‌دهد. این برنامه قابلیت‌هایی همچون حالت‌های تاریک و روشن، ویجت‌های iOS و امکان شخصی‌سازی نمادها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

8) Shadow of the Night

تم Shadow of the Night برای کاربرانی که علاقه‌مند به طراحی سیاه و سفید هستند بسیار جذاب است. در این تم تصویر زمینه‌ی ماشین روی صفحه‌ی قفل و صفحه‌ی اصلی قرار گرفته است؛ که باعث جذابیت بیشتر تمِ سایه شب شده است. در صفحه‌ی اصلی رنگ نام برنامه‌ها، خاکستری است؛ و با کشیدن پنل تنظیمات سریع به طرف پایین، متن‌ها به رنگ آبی متمایل به بنفش درمی‌آیند.

9) Arena UI

یک مدل یگر از تم‌های تیره با سبک نئون Arena UI نام دارد. در این تم، کاغذ دیواری سیاه و قرمز، فضای مدرنی را برای شما به ارمغان آورده‌اند.

10) Anime Fantasy

اگر شما هم از طرفداران انیمه هستید، تم ویدئویی Anime Fantasy را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این تم، تصاویر پس‌زمینه و نمادهای برنامه تغییر می‌کنند و حالت تاریک روی تمام قسمت‌ها اعمال می‌شود. حاشیه‌ی ایکون برنامه‌ها و پوشه‌ها در صفحه‌ی اصلی، با دو رنگ سبز و زرد طراحی شده‌اند.

دانلود تم گوشی سامسونگ

تمام تم‌های رابط کاربری سامسونگ را می‌توانید از طریق اپلیکیشن Galaxy Themes دانلود کنید. در برنامه گلکسی themes تم‌های مختلف روشن، تیره، ویدئویی، فانتزی متحرک یا ثابت وجود دارند؛ که هر سلیقه‌ای را پاسخ می‌دهند. برای پیدا کردن این برنامه در گوشی گلکسی خود، کافیست در قسمت جستجو، عبارت Theme را سرچ کنید تا اپلیکیشن موردنظر را بیابید.

سپس وارد برنامه شوید، و در بین کتابخانه‌ی تم‌ها تم موردنظرتان را بیابید و گزینه Download را انتخاب کنید. پس از اینکه دانلود تم به اتمام رسید، گزینه‌ی Apply را انتخاب کنید؛ تا تم جدید روی گوشی شما به اجرا درآید. جهت تغییر یا غیرفعال‌کردن تم فعلی، مجدداً وارد برنامه Galaxy Themes شوید و در بخش My stuff تغییرات جدید را اعمال کنید.


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا