خانه تازه های جهان موبایل گلکسی رینگ، اولین حلقه هوشمند سامسونگ معرفی شد

گلکسی رینگ، اولین حلقه هوشمند سامسونگ معرفی شد

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
زهرا دوستی نسب
13 اسفند 1402 | 11:15
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ در مراسم آنپکد ۲۰۲۴ پس از معرفی گلکسی S24 و هوش مصنوعی، اولین حلقه‌ی هوشمند خود با نام گلکسی رینگ (Galaxy Ring) را با تیزر کوتاهی به نمایش گذاشت؛ و مهر تأییدی بر شایعه‌های عرضه این محصول زد. پس از آن در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۴ (MWC 2024) به‌طور عمومی از این گجت رونمایی کرد و جزئیات جدیدی درباره‌ی آن منتشر کرد. طبق گفته سامسونگ، گلکسی رینگ پیش از پایان سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد.

خبرنگار سایت ورج که در MWC 2024 حضور داشت می‌گوید، گلکسی رینگ بسیار سبک است و در سه رنگ نقره‌ای پلاتینیومی، مشکی سرامیکی و طلایی طراحی شده است. طبق گفته‌ی سامسونگ، ممکن است تغییراتی در نمونه‌ی نهایی این محصول اعمال شود. در کنگره جهانی موبایل هیچ رسانه‌ای حق عکس‌برداری از این محصول جدید را نداشته است.
گلکسی رینگ، برای سامسونگ فقط یک محصول پوشیدنی نیست؛ بلکه بخشی از پروژه او برای توسعه‌ی سیستم درک محیطی است.

گلکسی رینگ کمی مقعر است؛ و هر رنگ آن در ابعاد ۵ تا ۱۳ ارائه خواهد شد. این دستگاه، سایز کوچک (S) تا خیلی بزرگ (XL) را پوشش می‌دهد؛ بنابراین قشر زیادی از مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.
درحال حاضر سامسونگ مشخص نکرده است که چه حسگرهایی در این گجت پوشیدنی به کار رفته است؛ و فقط می‌دانیم که این محصول بر اساس ضربان قلب، حرکات و نشانگرهای تنفسی، داده‌های زیادی درباره‌ی خواب کاربر ارائه می‌کند. پیش‌بینی‌ها از این قرار است که این حلقه هوشمند، به حسگر الکتروکاردیوگرافی (ECG) مجهز شده است؛ که به وسیله آن جریان خون و ضربان قلب را بررسی کرده سپس نتایج آن را از طریق برنامه «Galaxy Wearable» به کاربر نشان می‌دهد. سنسور دیگری که در این دستگاه هوشمند به کار رفته است، فوتوپلتیسموگرام (PPG) است؛ که میزان اکسیژن موجود در خون را می‌سنجد و درباره کیفیت تنفس و فشار خون کاربر اطلاعات مناسبی ارائه می‌دهد. به ‌نظر می‌رسد سامسونگ یک اپلیکیشن جداگانه برای حلقه هوشمند خود طراحی می‌کند؛ که کنترل‌های بیشتری برای گلکسی رینگ به ارمغان می‌آورد.

سامسونگ در آینده‌ای نه چندان دور قابلیت جدیدی به نام My Vitality Score را به سرویس Samsung Health اضافه خواهد کرد؛ تامین بخش قابل توجهی از این داده‌ها برعهده گلکسی رینگ است. این قابلیت چهار عامل خواب، فعالیت، ضربان قلب در حالت استراحت و تغییرپذیری ضربان قلب را بررسی می‌کند.

Galaxy Ring برای کابرانی که علاقه‌‌مند به ساعت‌های کلاسیک هستند و از ساعت‌های هوشمند استفاده نمی‌کنند، گزینه مناسبی است؛ زیرا می‌توانند به طور همزمان ازساعت کلاسیک استفاده کنند و با یک دستگاه هوشمند، وضعیت سلامت خود را هم زیر نظر بگیرند. انتظار داریم در مراسم آنپکد دوم سامسونگ، که اواسط تابستان برگزار می‌شود، از گلکسی رینگ به طور کامل رونمایی شود.


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا