خانه تازه های جهان موبایل آشنایی با قابلیت‌های هوش مصنوعی در گلکسی S24

آشنایی با قابلیت‌های هوش مصنوعی در گلکسی S24

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
زهرا دوستی نسب
11 بهمن 1402 | 18:09
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پرچمدار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی s24 ultra به قابلیت جدید گلکسی AI (هوش مصنوعی) مجهز شده است. هوش مصنوعی گلکسی AI قابلیت‌های هیجان‌انگیزی در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مقاله همراه دارا کالا باشید تا به آشنایی با قابلیت‌های هوش مصنوعی در گلکسی S24 بپردازیم.

- قابلیت circle to search

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی‌ AI، قابلیت circle to search نام دارد؛ که طی همکاری سامسونگ و گوگل رخ داده است. به کمک این قابلیت شما می‌توانید با کشیدن یک دایره اطراف سوژه‌ی مورد نظرتان، درباره آن سرچ کرده و اطلاعات مختلفی به دست آورید. 
مثلاً زمانی که در حال تماشای ویدئو هستید و یک وسیله نظر شما را به خود جلب می‌کند، فقط کافیست یک دایره اطراف آن بکشید و تمام اطلاعات راجع‌به آن را دریافت کنید. یا حتی زمانی که یک بنای تاریخی ناآشنا در یک ویدئو مشاهده می‎کنید، با کشیدن دایره روی آن، آدرس و اطلاعات دقیق مکان برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. 
همچنین با خط کشیدن روی متون هم می‌توانید درباره آن‌ها اطلاعات مختلفی به دست آورید. جستجوی دایره‌ای را هم با قلم و هم بدون قلم، با نگه داشتن کلید هوم و سپس دایره کشیدن دور آن می‌توانید انجام دهید. درکل این قابلیت، مسیر سرچ کردن را بسیار راحت‌تر کرده است و در هر زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید؛ بی‌شک این قابلیت، نظر تولیدکنندگان محتوا را به خود جلب خواهد کرد.
 

- قابلیت live translate

به نظر می‌رسد قابلیت ترجمه همزمان، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های به کار رفته در گلکسی AI باشد؛ زیرا ارتباط بین مردم دنیا را بسیار راحت‌تر خواهد کرد. فرض کنید می‌خواهید با یک فرد در یک کشور دیگر مکالمه کنید، و هیچ شناختی نسبت به زبان آن کشور ندارید، در این شرایط قابلیت ترجمه همزمان به کمک شما می‌آید. زمانی که با فرد مورد نظر گفت‌و‌گو می‌کنید، صحبت‌های شما نوشته، ترجمه و سپس برای او ارسال می‌شود؛ همچنین صحبت‌های مخاطبتان هم ترجمه شده و برای شما ارسال می‌شوند. این قابلیت کاربردی، برای هر زبانی قابل تنظیم است؛ در حال حاضر از 13 زبان پشتیبانی می‌کند؛ ولی در آینده بی شک تعداد این زبان‌ها افزایش می‌یابد.

- قابلیت chat assist

قابلیت دستیار چت، متون ترجمه شده‌ی طبیعی و قابل فهمی برای شما می‌سازد. یک گزینه AI بر روی کیبورد گوشی شما قرار دارد، که سه قابلیت کاربردی در اختیار شما قرار می‌دهد:

1) قابلیت ترجمه

هنگامی که شما با یک مخاطب با زبانی متفاوت چت می‌کنید، می‌توانید به زبان انگلیسی تایپ کنید و دستیار چت آن را به زبان‌های دیگر از جمله فرانسوی، هندی و غیره ترجمه می‌کند. همچنین پیام‌های فرستاده شده از طرف مخاطب را هم برای شما ترجمه می‌کند.

2) قابلیت تصحیح گرامری

وقتی شما یک عبارت یا یک جمله تایپ می‌کنید، هوش مصنوعی پس از بررسی متن، در صورتی که مشکل گرامری داشته باشد آن را اصلاح می‌کند.

3) قابلیت افزودن قالب

وظیفه این قابلیت افزودن قالب‌ها و فرم‌های مختلف به متن شما است؛ برای مثال هنگامی که شما با رئیستان در حال چت کردن هستید، پیام شما را در قالب رسمی و ادرای قرار می‌دهد. و زمانی که با دوستانتان صحبت می‌کنید، محتوا را در قالب دوستانه و غیر رسمی به شما ارائه می‌دهد.

- قابلیت transcribe assist

این قابلیت هنگام ضبط ویس به شما کمک می‌کند؛ زمانی که شما ویسی را رکورد (ضبط) می‌کنید (برای مثال صدای استادتان هنگامی که درسی را توضیح می‌دهد)، هوش مصنوعی محتوا و متن ویس را برای شما جداسازی می‌کند. همچنین قادر است متن استخراج شده از ویس شما را خلاصه کند. درکل می‌توان گفت این قابلیت ویس را ضبط کرده، سپس متن آن را استخراج می‌کند، و پس‌از‌ آن متن را خلاصه، عبارت بندی و یا پاراگراف بندی می‌کند. علاوه بر این قادر است سخنرانی‌های بیش‌تر از یک نفر را از هم تشخیص دهد.

- قابلیت slow motion

قابلیت حرکت آهسته، یکی از قابلیت‌های هیجان انگیز هوش مصنوعی گلکسی‌ AI‌ است. در این قابلیت شما می‌توانید تمام ویدئوهایی که دارید را به حالت اسلوموشن درآورید. برای این کار هنگامی که ویدئو پلی می‌شود، دستتان را روی آن قرار دهید تا تبدیل به حرکت آهسته شود. برای انجام این کار هوش مصنوعی بین فریم‌های ویدئو، فریم می‌سازد و ویدئو را به صورت اسلوموشن به نمایش می‌گذارد.

- قابلیت Pro Visual Engine

قابلیت موتور بصری حرفه‌ای، وظیفه بهینه کردن تصاویر از جوانب مختلف را برعهده دارد. برای مثال هنگامی که در شرایط نوری نامناسب عکاسی می‌کنید و تصاویر شما نویز زیادی دارند، هوش مصنوعی وارد عمل می‌شود و نویز موجود در تصویر را می‌کاهد. همچنین زمان‌هایی که از حالت زوم استفاده می‌کنید، هوش مصنوعی شروع به فعالیت کرده و متناسب با تشخیصی که می‌دهد، تصاویری شارپ‌تر، بدون نویز و روشن‌تر به ثبت می‌رساند.
همچنین در بخش ادیت گالری هم قابلیت‌های جذاب و کاربردی در اختیار شما قرار می‌دهد، برای مثال می‌توانید به کمک هوش مصنوعی سوژه‌ها را در تصویر جا‌بجا کنید. برای این کار کافیست اطراف سوژه‌ی مدنظرتان یک دایره بکشید و سوژه را انتخاب کنید، اکنون می‌توانید مکان سوژه را تغییر دهید. هوش مصنوعی به طور خودکار فضاهای خالی تصویر را پر می‌کند.

قابلیت‌های هوش تا پایان 2025 رایگان است

هوش مصنوعی‌ Galaxy AI به کار رفته در پرچمدار galaxy s24 ultra قابلیت‌های بسیار متنوعی را به‌طور رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. ولی فقط تا پایان سال 2025 هوش مصنوعی این سری رایگان است، و پس از آن، یک سرویس اشتراکی با قیمتی نامشخص معرفی خواهد شد. بعضی از قابلیت‌های Galaxy AI به اتصال اینترنت و حساب سامسونگ نیاز دارند؛ و بعضی از آن‌ها هم آفلاین کار می‌کنند.


لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.


پژمان هلیلی 1402/11/24
0
0

عالی .......کی میاد و به نظر شما قیمتش چقدره

پاسخ مدیریت

وارد بازار شده و سری Galaxy S24 Ultra ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت قیمتی حدود 72 میلیون داره الان

علی اصغر بهرامی 1402/11/25
0
0

به نظر من که سامسونگ کلا میرزه به ایفون
ایکاش ولنتاین یکی برام بخرن حسرتشو نخورم

سعید شریعتی نیا 1402/11/25
0
0

سلام خیلی خوب بود توضیحاتتون گوشی خوبیه . ولی قیمتی الان بالاس و به نظرم باید ی چند ماهی صبر کنیم تا قیمتش مناسب تر بشه .

امید دوستی نسب 1402/11/24
0
0

پول اکیه

s23 ultra بصرفه تره

۱۸ ملیون الان اختلافه قیمت داره s23 و s24 الترا

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا