خانه تازه های جهان موبایل گوشی هایی در سال 2022 منتظر عرضه شدنشان هستیم.

گوشی هایی در سال 2022 منتظر عرضه شدنشان هستیم.

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
6 شهریور 1401 | 12:00
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپل، گوگل و سامسونگ ممکن است در سال جاری بروز رسانی‌های بزرگی را به معرض نمایش بگذارند.
اپل، سامسونگ، گوگل و وان پلاس قبلاً گوشی‌های جدیدی را در سال 2022 عرضه کرده‌اند، اما شایعه شده است که هیجان‌انگیزترین دستگاه‌ها در پاییز معرفی می‌شوند. انتظار می رود اپل یک نسخه غول پیکر از آیفون استاندارد و غیر pro را معرفی کند، در حالی که Pixel7 از نسخه جدیدی از تراشه Tensor گوگل بهره می برد. طبق گزارش ها، سامسونگ، مدل های تاشو جدیدی را نیز در دست ساخت دارد.
هم اکنون بر اساس شایعات و گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، گوشی‌هایی که بیشتر از همه برای عرضه آن در سال 2022 هیجان‌زده هستیم در لیست زیر آمده اند.

Apple iPhone 14 Pro

به نظر می رسد هیجان انگیزترین قسمت این به روز رسانی، بخش دوربین باشد. اگر شایعات را باور کنیم، بر اساس دو گزارش از تحلیلگر مشهور اپل، مینگ چی کو، آیفون 14 پرو و پرو مکس می توانند دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی داشته باشند.
اپل در طول سال‌ها دوربین آیفون pro را از جهات مختلف بهبود داده است، سومین لنز دوربین اولتراواید را در سال ۲۰۱۹ با آیفون ۱۱ pro اضافه کرد و محدوده زوم دوربین تله‌فوتو را در سال ۲۰۲۰ با آیفون ۱۲ پرو مکس بهبود بخشید. اما رزولوشن سال‌هاست همان 12 مگاپیکسل باقی مانده است.
این نشان می دهد که ارتقاء قابل توجهی درخصوص دوربین برای نسخه بعدی پیشرفته آیفون شرکت اپل در انتظار است. عواملی مانند اندازه سنسور و دیافراگم دوربین( که دهانه ای است که به آن اجازه می دهد نور را جذب کند)، هر دو نقش زیادی در تعیین کیفیت تصویر دارند. سایر ارتقاهای داخلی، مانند بهبودهایی که تراشه‌های جدید اپل که در الگوریتم‌های پردازش تصویر ایجاد می‌کنند، نیز بر عملکرد دوربین تأثیر می‌گذارند.
ما انتظار داریم که آیفون 14 پرو مطابق با روند معمول عرضه اپل در ماه سپتامبر معرفی شود.

Apple iPhone 14 Max

بزرگترین ارتقاهایی که انتظار داریم از آیفون پرچمدار سال آینده ببینیم مربوط به دوربین، طراحی و اندازه صفحه نمایش است. اما گفته میشود که آیفون 14 مکس نسخه استاندارد فوق سایز آیفون نسل بعدی اپل است. طبق گزارش Nikkei Asian Review، اپل آیفون مینی را کنار گذاشته و در عوض آیفون 6.7 اینچی دیگری را در سال آینده به این مجموعه اضافه خواهد کرد. این بدان معناست که سری آیفون 14 ممکن است از دو مدل 6.1 اینچی (آیفون 14 و آیفون 14 پرو) و دو نسخه 6.7 اینچی (آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس) تشکیل شود. آیفون 14 مکس اپل ظاهراً برای کسانی طراحی خواهد شد که خواهان صفحه نمایش بزرگتر هستند اما لزوماً به سایر ارتقاهایی مانند دوربین سه لنزی و سنسور LIDAR اهمیتی نمی دهند. برای کسانی که منتظر یک صفحه نمایش غول پیکر بوده اند اما نمی خواستند با قیمت 1099 دلاری آیفون 13 پرو مکس ولخرجی کنند، این می تواند یک انتخاب عالی برای طرفداران باشد.
احتمالاً باید تا پاییز منتظر بمانیم تا در مورد برنامه های آینده اپل درخصوص آیفون بیشتر بدانیم.

Google Pixel 7

گوشی Google Pixel 7 در پاییز امسال به‌روزرسانی بزرگی را دریافت می‌کند. این شرکت در جریان Google I/O در ماه می، Pixel 7 را به نمایش گذاشت و عنوان کرد که این گوشی نسل دوم پردازنده Tensor، طراحی شیشه ای با نوار دوربین آلومینیومی جدید و دوربین سه لنزی در مدل Pro خواهد داشت. این تنها اطلاعاتی است که که گوگل در حال حاضر به ما داده است، اما این شرکت قول داده که جزئیات بیشتری را در اواخر سال به اشتراک بگذارد. Pixel 6 اولین تلفنی بود که با تراشه Tensor خود گوگل عرضه شد و نقطه عطفی برای سری پیکسل بود. این تراشه برای کارهایی که بر سیستم فعالیت خودکار تکیه دارند، مانند ترجمه، پردازش تصویر و تشخیص گفتار، میتواند پیشرفت هایی را به ارمغان آورد. اگرچه به روز رسانی Pixel 7 احتمالاً به اندازه Pixel 6 چشمگیر نخواهد بود.

Google Pixel Fold (or Pixel Notepad)

هرچند شایعات پیرامون محصولات جدید گوگل درحال افزایش است اما این شرکت در مورد برنامه های خود برای عرضه یک گوشی تاشو Pixel حرفی نزده است. جدیدترین خبر فاش شده مربوط به 9to5 Google است که گزارش می دهد اولین تلفن انعطاف پذیر گوگل را می توان Pixel Notepad نامید. شاید جالب تر این باشد که این گزارش همچنین نشان می دهد که این نوت پد پیکسل می تواند ارزان تر از Galaxy Z Fold 3 سامسونگ با قیمت 1800 دلار باشد. از نظر طراحی، گوشی تاشو گوگل احتمالا از نظر شکل شبیه Find N Oppo خواهد بود. این بر اساس انیمیشن هایی است که 9to5 Google در Android 12L، نرم افزار اندروید گوگل که برای دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگترمانند تبلت ها طراحی شده ، پیدا کرده است.

Samsung Galaxy Z Fold 4

گلکسی زد فولد 3 سامسونگ صیقلی‌ترین گوشی تاشوی است که تا کنون عرضه شده و میتوان گفت بهترین گزینه پیشنهادی برای خرید گوشی تاشو باشد. اما هنوز هم بسیار گران‌تر از گوشی‌های معمولی است و طراحی غیر متعارف Z Fold 3 هنوز باعث می‌شود که از آن به عنوان یک گوشی معمولی استفاده نکنید.
با توجه به پیشرفتی که سامسونگ تاکنون در زمینه گوشی‌های تاشو داشته است، مشتاقیم ببینیم چگونه این کاستی‌ها را برطرف می‌کند. احتمالاً در 10 آگوست، هنگامی که سامسونگ رویداد Unpacked بعدی خود را برگزار می کند، بیشتر راجع به این موضوع صحبت کند. اگرچه این شرکت به صراحت نگفته است که گلکسی زد فولد 4 در راه است، اما TM Roh سامسونگ گفت: "بی صبرانه منتظر است تا پتانسیل گوشی های تاشو سامسونگ گلکسی جدید ما را به شما نشان دهد."


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا