خانه علم و تکنولوژی غول گیمینگ جدید چینی تا چند هفته ی دیگر معرفی میشود

غول گیمینگ جدید چینی تا چند هفته ی دیگر معرفی میشود

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
مهدی شریعتی نیا
4 اسفند 1399 | 12:00
زمان مطالعه: 10 دقیقه

طی چند سال اخیر گوشی‌های هوشمند گیمینگ توانسته‌اند جایگاه خود را به عنوان گوشی‌های مخصوص به بازی در بازار تثبیت کنند، در این بین کمپانی چینی نوبیا نیز با عرضه گوشی‌های Red Magic 3 و Red Magic 5G مهارت خود را در ساخت گوشی‌های گیمینگ به نمایش گذاشته است. نوبیا با طراحی بسیار جذاب گوشی‌های گیمینگ خود توانسته است حس نوآوری، قدرت و ظرافت را به کاربران القا کند و حالا این کمپانی تا کمتر از 2 هفته دیگر از جدیدترین گوشی گیمینگ خود با نام Red Magic 6 رونمایی خواهد کرد.
یک سالی است که کمپانی چینی نوبیا خبر از ساخت یک گوشی گیمینگ با نام Red Magic 6 را می‌دهد، بالاخره این شرکت امروز اعلام کرد این گوشی روز 4 مارس (14 اسفند ماه 1399) رونمایی خواهد شد. ضمناً شاید برایتان جالب باشد که بدانید گوشی Realme GT 5G نیز دقیقاً در همین روز رونمایی خواهد شد.
شرکت نوبیا در شبکه اجتماعی Weibo در پستی اعلام کرد که گوشی Red Magic 6 با چهار فناوری سریع عرضه خواهد شد. پوستری که از این رویداد منتشر شده است نیز 4 نماد اصلی در زیر یک ماشین مسابقه‌ای فرمول 1 را نشان می‌دهد که این نمادها احتمالاً صفحه نمایش HRR، شارژ سریع، پاسخ لمسی بهتر و فن خنک کننده برای عملکرد پایدارتر را به تصویر می‌کشند.

نوبیا ماه گذشته خبرهایی از یک شارژر 120 واتی و یک باتری 4500 وات منتشر کرد که بعدا مشخص شد این اطلاعات مربوط به نسخه Pro این گوشی است. گفته می‌شود Red Magic 6 با یک شارژر حداکثر 66 عرضه خواهد شد. این کمپانی همچنین اوایل این ماه با انتشار یک ویدئوی کوتاه اطلاعات بسیار کمی درباره خنک کننده بهبود یافته این گوشی برای علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت.
قریباً تا زمان رونمایی از Red Magic 6 حدود 2 هفته فاصله داریم. بنابراین خبرهای بیشتری در مورد Red Magic 6 را تا روزهای آینده به اطلاعتان خواهیم رساند ......


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا