خانه علم و تکنولوژی گوشی جدید سامسونگ M62

گوشی جدید سامسونگ M62

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
مهدی شریعتی نیا
9 اسفند 1399 | 09:34
زمان مطالعه: 10 دقیقه

اگر به خاطر داشته باشید شرکت سامسونگ در حدود یک هفته‌ی پیش از گوشی میان‌رده و اقتصادی گلکسی F62 در کشور هند رونمایی کرد، اما طبق خبرهای جدید غول کره‌ای نام نسخه‌ی جهانی (گلوبال) این گوشی را گلکسی M62 در نظر گرفته است و قصد دارد تا دو هفته‌ی آینده آن را معرفی کند.

طبق خبرهای جدید، گوشی گلکسی اف 62 در چند هفته‌ی آینده از بازار هند خارج شده، به گلکسی ام 62 تغییر نام می‌دهد و وارد دیگر بازارهای جهان می‌شود. البته هنوز مشخص نیست دلیل سامسونگ برای تغییر نام یک محصول خاص برای عرضه به دو بازار مختلف چیست، اما همانطور که می‌دانید شرکت‌های دیگری چون شیائومی نیز از این رویه استفاده می‌کنند و بسیاری از گوشی‌های مربوط به بازار داخلی خود را با یک تغییر نام جزئی وارد بازارهای جهانی می‌کنند.

گوشی گلکسی F62 سامسونگ دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپر امولد پلاس (sAMOLED+) با رزولوشن 1080 x 2400 پیکسل، نسبت ابعاد 20:9 و بیشینه روشنایی 420 نیت است. این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 عرضه می‌شود و از نظر نرم افزاری از جدیدترین سیستم عامل و رابط کاربری سامسونگ بهره می‌برد.

گلکسی F62 دارای چیپست 7 نانومتری اگزینوس 9825 است که از 8 هسته‌ی پردازشی و پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP12 استفاده می‌کند. این گوشی در دو نسخه‌ی مجهز به 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند برای فضای ذخیره‌سازی اضافی از اسلات microSDXC آن استفاده کنند.

گوشی میان‌رده جدید سامسونگ دارای یک ماژول دوربین چهارگانه با طراحی مربعی است که از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر، یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و یک حسگر عمق‌سنج 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 تشکیل می‌شود. دوربین سلفی گلکسی اف 62 نیز از یک سنسور 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد که در طراحی حفره‌ای نمایشگر آن قرار گرفته است.

از دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی نیز می‌توان به باتری حجیم 7000 میلی‌آمپر ساعتی آن و همچنین پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی و تکنولوژی شارژ معکوس برای شارژ دیگر دستگاه‌هایی که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، اشاره کرد.

در هر صورت طبق تصویر منتشر شده در صفحه‌ی اختصاصی مربوط به بخش مالزی شرکت سامسونگ، گوشی Galaxy M62 در تاریخ 3 مارس (13 اسفند) در کشور مالزی رونمایی می‌شود. بر اساس پوستر منتشر شده باید گفت تنها تفاوت میان گلگسی F62 و گلکسی M62 در رنگ‌های مختلف آن‌ها است و برخلاف سه رنگ گوشی گلکسی F62، گلکسی M62 فقط در رنگ‌های Laser Grey و Laser Blue عرضه می‌شود.

همچنین انتظار می‌رود قیمت نسخه‌ی گلوبال گوشی گلکسی اف 62 یا همان گلکسی ام 62 نیز در حدود نسخه‌ی هندی این گوشی باشد و برچسب قیمتی زیر 400 دلار داشته باشد. اما سامسونگ هنوز در مورد قیمت این گوشی میان‌رده و اقتصادی خود حرفی نزده است و برای مشخصات دیگر باید منتظر معرفی جهانی گلکسی M62 ماند.

نظر شما در مورد ورود گوشی گلکسی F62 با نام گلکسی M62 به بازارهای جهانی و به خصوص بازار ایران چیست، آیا این گوشی در حدود 400 دلار می‌ارزد یا اسمارت‌فون‌های دیگر برندها را ترجیح می‌دهید؟


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا