خانه علم و تکنولوژی گجت نیوز بهترین پاوربانک‌های شیائومی در سال 2022

بهترین پاوربانک‌های شیائومی در سال 2022

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
زهرا دوستی نسب
6 اسفند 1401 | 14:25
زمان مطالعه: 4 دقیقه

تمام گجت‌های قابل حمل، دائماً با مشکل باتری محدود مواجه‌اند؛ به همین دلیل یکی از پرکاربرد‌ترین لوازم جانبی که امروزه مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته‌اند، پاور بانک‌ها هستند. شرکت شیائومی، به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای کالای دیجیتال، در زمینه تولید پاور بانک هم ورود کرده است. این برند همیشه محصولاتی با قیمت اقتصادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه، برای خرید یک پاور بانک شیائومی، دیگر نگرانی بابت اتمام شارژ کالاهای دیجیتال خود نداشته باشید.
به کمک پاور بانک می‌توانید وسایل ضروری خود از جمله گوشی همراه، ساعت هوشمند، هندزفری بی‌سیم و غیره را شارژ کنید. بنابراین در صورت عدم دسترسی به پریز برق هم قادر به شارژ کردن دستگاه‌های خود هستید. اگر شما هم قصد خرید یک شارژر همراه، با قیمت مناسب و با قابلیت‌های بالا را دارید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، تا لیستی از بهترین پاوربانک‌های شیائومی در سال 2022را در اختیار شما قرار دهیم.

شارژر همراه شیائومی مدل PLM18ZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی مدل PLM18ZM در حال حاضر یکی از بهترین‌ شارژرهای همراه بازار محسوب می‌شود. این پاوربانک دو پورت خروجی یو اس بی دارد؛ که هریک شدت جریان2 آمپر و ولتاژ 5 ولت دارند. این پورت‌ها قادر به شارژ دستگاه‌های مختلف با توان 18 وات هستند. این محصول مجهز به چیپست هوشمند است؛ بنابراین هیچ نگرانی بابت انتقال جریان بیش از حد به دستگاهایتان نداشته باشید.
در بدنه این پاوربانک، پورت مرسوم Micro USBو پورت Type-C قرار گرفته‌اند. پورت تایپ سی علاوه بر قابلیت خروجی، توانایی شارژ خود پاوربانک با توان 18 وات را هم دارد. این محصول از جنس پلاستیک و در وزن ۳۵۰ گرم طراحی و تولید شده است؛ بنابراین به آسانی می‌توانید آن را حمل کنید.

از دیگر قابلیت‌های این پاور بانک می‌توان به پشتیبانی از تکنولوژی ۳.۰‌Quick Charge یا همان شارژ سریع اشاره کرد؛ که برای هر سه پورت خروجی در نظر گرفته شده است. با فشار دادن کلید روی پاوربانک، ولتاژ کاهش پیدا می‌کند و برای شارژ ساعت هوشمند و هندزفری‌ مناسب خواهد شد.

شارژر همراه شیائومی مدل PB2050SZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

دومین پاور بانک پرطرفدار شیائومی PB2050SZM نام دارد؛ که از ظرفیت بسیار بالای 20000 میلی آمپری برخوردار است. در نتیجه می‌توانید چندیدن مرتبه دستگاه‌های خود را شارژ کنید. وزن این محصول حدود‌ 430 گرم است؛ درنتیجه به راحتی می‌توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید.
روی بدنه این پاور بانک سه درگاه با ولتاژ 20 ولت و شدت جریان 5.0 آمپر تعبیه شده‌ است. در نتیجه می‌توانید سه دستگاه را به صورت همزمان شارژ نمایید. پورت Type-C به صورت دو طرفه است و برای شارژ خود محصول هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پاوربانک از قابلیت شارژ با شدت جریان کم هم پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید از آن جهت شارژ دستگاه‌هایی همچون هندزفری و ساعت هوشمند هم استفاده کنید.
این شارژر همراه، به چیپست هوشمند مجهز شده است؛ بنابراین علاوه بر محافظت از دستگاه‌های دیگر از هرگونه آسیب به خود پاوربانک هم جلوگیری می‌شود.

شارژر همراه شیاومی مدل Mi Power Bank 2 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک Mi Power Bank 2 با ظرفیت 20000 میلی‌آمپرساعت از نوع لیتیوم پلیمری، قابلیت‌های فراوانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دو عدد پورت خروجی روی بدنه‌ی آن تعبیه شده است؛ در نتیجه شما می‌توانید به صورت همزمان دو دستگاه را به پاوربانک متصل کنبد. شدت جریان خروجی این شارژرِ همراه، برابر 1.5، 2.0 و 2.4 آمپر است. یک پورت وردی روی بدنه تعبیه شده است؛ که از ولتاژ و شدت جریان‌های مختلفی برخوردار است. بنابراین با هر نوع کابلی می‌توانید انرژی موردنیاز این پاور بانک را تامین کنید.
این شارژر از بدنه مقاومی با وزن 326 گرم به بازار عرضه شده است؛ در نتیجه به راحتی می‌توانید آن در هر شرایطی با خود حمل کنید. بدنه این محصول خاصیت ضد خش دارد؛ و در برابر حرارت تا ۹۰ درجه سانتی‌گراد مقاومت می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این شارژر همراه، می‌توان به افزایش ولتاژ و جریان، مقاومت در برابر اتصال کوتاه و افزایش حرارت اشاره کرد؛ با توجه به این ویژگی‌ها علاوه بر خود محصول، سایر دستگاه‌های متصل شده به آن هم در برابر بروز آسیب در امان می‌مانند.

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک Redmi PB200LZM یکی دیگر از بهترین پاوربانک شیائومی است. این محصول هم در بین کاربران طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ زیرا قابلت‌های بسیار خوبی را با صرف هزینه مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پاور بانک در وزن 470 گرمی در اختیار کاربران قرار گرفته است.
دو پورت خروجی با ولتاژ خروجی 5.1 ولت و شدت جریان‌های 1.5، 2.0، 2.4 , 3.1 میلی آمپر در بدنه این شارژر تعبیه شده‌اند. از قابلیت‌های این پاور بانک می‌توان به شارژ ایمن، مدیریت هوشمند شارژ، شارژ سریع و تخصیص شارژ هوشمند اشاره کرد؛ در نتیجه هم خود محصول و هم دستگاه‌های متصل به آن هیچ گونه آسیبی نمی‌بییند.

شارژر همراه شیائومی مدل WPB15ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک WPB15ZM برای کاربرانی که قصد خرید یک شارژر همراه با دوام و با قیمت مقرون به صرفه را دارند بسیار مناسب است. این محصول از جنس پلاستیک ABS و با وزنی برابر 230 گرم در اختیار کابران قرار گرفته است؛ بنابراین جابجایی آن بسیار راحت است.
از قابلیت‌های این شارژر همراه می‌توان به شارژ بی سیم اشاره کرد. این دستگاه در حالت بی سیم با سرعت 10 وات انرژی موردنیاز وسایل را تامین می‌کند؛ همچنین به وسیله پورت USB-A قادر است با توان 18 وات دستگاه‌های مختلف را شارژ کند. ورودی Type-C تعبیه شده‌است در بدنه هم، این محصول را با توان 18 وات در مدت زمان مناسبی شارژ می‌کند.

جمع بندی بهترین پاوربانک‌های شیائومی در سال 2022

امروزه همه‌ی ما در زندگی روزانه خود، ساعت‌ها از گوشی موبایل و دیگر وسایل هوشمند استفاده می‌کنیم؛ بی شک اتمام شارژ این وسایل مشکل بزرگی برای ما به وجود می‌آورد. برای حل این مشکل پاور بانک‌ها به بازار عرضه شدند؛ تا در صورت عدم دسترسی به برق، باتری وسایل هوشمندمان را شارژ کنیم. دراین مقاله 6 نمونه از بهترین پاوربانک‌های شیائومی که علاوه بر قابلیت‌های مختلف به قیمت مقرون به صرفه‌ای هم برخوردار شده‌اند، را مورد بررسی قرار دادیم. تا بتوانید از یکی از بهترین تولیدکنندگان کالاهای دیجیتال، یعنی شیائومی، با توجه به نیازتان پاور بانک مناسبی تهیه کنید.


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا