خانه تازه های جهان موبایل مشخصات اولیه شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو فاش شد

مشخصات اولیه شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو فاش شد

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
زهرا دوستی نسب
4 اردیهشت 1403 | 12:23
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت شیائومی در پاییز هر سال، مدل‌های جدیدی از گوشی‌های سری “T” خود را به بازار عرضه می‌کند. این گوشی‌ها دارای مشخصاتی شبیه پرچمداران شیائومی هستند، ولی با قیمتی اقتصادی‌تر عرضه می‌شوند. دراصل می‌توان گفت گوشی‌های سری T مرز بین میان‌رده‌ها و پرچم‌داران این برند محسوب می‌شوند. این برند گوشی‌های 13T و 13T Pro را سال گذشته عرضه کرد؛ این گوشی‌ها در بازار ایران با استقبال خوبی مواجه شدند. شیائومی قصد دارد امسال جانشینان گوشی‌های سری 13T یعنی 14T و 14T Pro را معرفی کند. درحال حاضر اطلاعاتی احتمالی از این دو گوشی جدید در فضای مجازی منتشر شده است؛ که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات احتمالی شیائومی 14T پرو و 14T

هر دو گوشی 14T و 14T Pro دارای نام رمز rothko و شماره مدل N12 هستند؛ که نشان می‌دهد ویژگی‌ها و مشخصات مشابهی دارند. شایعات حاکی از این است که مدل 14T Pro دقیقاً شبیه به Redmi K70 Ultra طراحی و تولید شده است؛ با این تفاوت که مدل ردمی مخصوص بازار چین است. گوشی‌Xiaomi 14T Pro در برخی ویژگی‌ها نسبت به ردمی K70 اولترا ارتقاء یافته، بنابراین نسخه بهبودیافته‌تری محسوب می‌شود.
برای مثال شیائومی قابلیت شارژ بی‌سیم را فقط برای 14T پرو در نظر گرفته است. علاوه بر این شرکت شیائومی احتمالاً به منظور کاهش هزینه‌ها در بخش دوربین گوشی ردمی K70 اولترا با شرکت لایکا همکاری نکرده است. بنابراین فقط شیائومی 14T پرو به دوربین تله‌فوتو مجهز شده است؛ و برای ردمی K70 اولترا دوربین ماکرو در نظر گرفته شده است.

پردازنده به کار رفته در سری Xiaomi 14T

شیائومی در سری 13T، پردازنده کوالکام را کنار گذاشت و هر دو نسخه 13T و 13T پرو را به پردازنده‌های میان‌رده و پرچمدار مدیاتک مجهز کرد. اکنون هم خبرها نشان دهنده این است که شیائومی در سری 14T هم به سراغ تراشه مدیاتک رفته است. به نظر می‌رسد شیائومی برای مدل معمولی از چیپست Dimensity 8400 و برای نسخه پرو از چیپست Dimensity 9400 استفاده کرده باشد.

هر دو نسخه Xiaomi 14T در کشورهای اروپایی، ژاپن و سایر بازارها به جز بازار هند عرضه خواهند شد؛ تمام گوشی‌های سری T شیائومی از این قائده پیروی می‌کنند.


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا