خانه تازه های جهان موبایل اولین رندر منتشر شده از شیائومی 14 پرو

اولین رندر منتشر شده از شیائومی 14 پرو

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
زهرا دوستی نسب
1 تیر 1402 | 10:15
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیائومی برند پرطرفدار چینی، اواخر سال جاری میلادی قصد دارد از جدیدترین گوشی پرچمدار خود، یعنی شیائومی 14 رونمایی کند. در حال حاضر اولین رندر از شیائومی 14 پرو منتشر شده است؛ که قسمت جلویی و حاشیه‌های بسیار باریک آن را به نمایش گذاشته است. در این مقاله جزئیاتی که از گوشی شیائومی ۱۴ پرو فاش شده است را با شما درمیان می‌گذاریم.

گوشی‌های پرچمدار شرکت کره‌ای سامسونگ، از نظر طراحی در سال‌های اخیر تغییرات چندانی نکرده‌اند. ولی در مقابل شرکت چینی رقیب، عملکرد جسورانه‌تری در این زمینه ارائه کرده است‌. شواهد نشان می‌دهند که در نسل جدید پرچمدار شیائومی هم طراحی متفاوت و جدیدی به کار رفته است.

طبق گفته افشاگران، پرچم‌دار جدید شیائومی به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده است؛ که نسبت به نسل قبلی‌اش عملکرد بالاتر و مصرف انرژی کمتری دارد. شیائومی ۱۴ پرو انرژی مورد نظر خود را به وسیله یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تامین می‌کند. همچنین شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی هم این باتری را همراهی می‌کند. ولی در مورد سرعت شارژ سیمی آن اطلاعات دقیقی در دسترس نیست؛ و طبق گفته‌ها احتمالاً ۹۰ یا ۱۲۰ وات است.

در گوشی شیائومی ۱۴ پرو با نمایشگری سروکار داریم که از هر چهار طرف خمیده است؛ و حاشیه‌های بسیار باریکی اطراف آن را احاطه کرده‌اند. بنابراین پرچمدار شیائومی از نظر طراحی پنل جلویی، در جایگاه بسیار بالایی قرار می‌گیرد. در کل پنل جلویی این تازه وارد نسبت به شیائومی 13 پرو ارتقای قابل‌قبولی یافته است. طبق شایعه‌های موجود، این گوشی به دوربین‌های بسیار قوی مجهز شده است؛ که عکاسی لذت بخشی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

با توجه به زمان احتمالی معرفی شیائومی 14 و 14 پرو، به نظر می‌رسد در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی باید منتظر ورود آن‌ها به بازار باشیم.


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا