خانه علم و تکنولوژی شیائومی مانیتورهای سری ردمی G27 را معرفی کرد

شیائومی مانیتورهای سری ردمی G27 را معرفی کرد

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
زهرا دوستی نسب
14 تیر 1402 | 17:12
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت شیائومی از دو مانیتور گیمینگ سری Redmi G27 در بازار چین رونمایی کرد؛ که با مشخصات جذاب و قیمت مناسبی به بازار عرضه خواهند شد. این خانواده شامل دو محصول با نام‌های‌G27 و G27Q ‌است؛ که به صفحه نمایش 27 اینچی و رزولوشن 1080p و 1440p مجهز شده‌اند. در ادامه تفاوت‌ها و شباهت‌های این دو مانیتور تازه‌وارد را بررسی می‌کنیم.

مشخصات مانیتورهای گیمینگ شیائومی

مانیتورهای شیائومی ردمی G27 و G27Q هر دو به نرخ تازه سازی 165 هرتزی مجهز شده‌اند؛ و زمان پاسخگویی هر دو 1 میلی‌ثانیه GtG است. شیائومی برای هر دو مدل پنل IPS در نظر گرفته است؛ با این تفاوت که میزان رزولوشن در آن‌ها بایکدیگر متفاوت است. مانیتور ردمی G27 رزولوشن ۱۰۸۰p و مدل G27Q ‌رزولوشن ۱۴۴۰p را ارائه می‌دهند. به زبان ساده‌تر، مانیتور G27 یک پنل فول اچ‌دی یا 1080p دارد، ولی مانیتور مدل G27Q دارای یک پنل 2K با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسلی است.
هر دو مدل از عمق رنگی ۸ بیت پشتیبانی می‌کنند؛ و مدل G27Q مجهز به استاندارد VESA DisplayHDR400 شده است.

شیائومی مانیتور ردمی G27 را با پایه‌ای ساده تولید کرده است. با این تفاوت که مدل G27Q به پایه‌ای قابل‌تنظیم مجهز شده است؛ بنابراین کاربران به‌راحتی می‌توانند جهت مانیتور را تغییر دهند.
از نظر پورت، هر دو مانیتور به پورت‌های HDMI و DisplayPort مجهز شده‌اند. مدل G27Q از پورت USB-C هم پشتیبانی می‌کند؛ ولی در مدل ارزان‌تر خبری از این پورت نیست. بنابراین مدل G27Q می‌تواند خروجی شارژ 65 واتی برای دیگر گجت‌ها باشد.

شیائومی برای مصارف گیمینگ، دو مانیتور ردمی G27 و G27Q را با مشخصات بسیار جذابی به بازار چین عرضه کرده است. این دو مانیتور به‌ترتیب قیمت‌هایی برابر 113 و 198 دلار دارند. ولی شیائومی هنوز راجع‌به عرضه‌ی این محصولات به بازارهای بین‌المللی حرفی نزده است.


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا