خانه تازه های جهان موبایل هوآوی از چهار گوشی سری Pura 70 رونمایی کرد

هوآوی از چهار گوشی سری Pura 70 رونمایی کرد

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
زهرا دوستی نسب
1 اردیهشت 1403 | 17:29
زمان مطالعه: 3 دقیقه

هواوی از چهار گوشی پرچمدار خود با نام‌های پیورا ۷۰، پیورا ۷۰ پرو، پیورا ۷۰ پرو پلاس و پیورا ۷۰ اولترا در بازار چین رونمایی کرد.

در گذشته گوشی‌های پرچمدار برند هوآوی، سری P بودند؛ ولی این شرکت درحال حاضر تصمیم گرفته است گوشی‌های پرچمدار خود را با سری Pura به بازار عرضه کند. این برند، بدون هیچ مراسمی و در سکوت خبری، از چهار گوشی جدید در قالب خانواده‌ی Pura 70 رونمایی کرد. این گوشی‌های جدید، به پردازنده‌ی اختصاصی مجهز شده‌اند، طراحی جدیدی دارند و در زمینه‌ی عکاسی قدرتمند هستند.

هواوی از زبان طراحی جدیدی در گوشی‌های پرچمدار خود به کار برده است؛ جزیره دوربین مثلثی متفاوتی در پنل پشتی این گوشی‌ها قرار دارد؛ که مشابه آن را در گوشی دیگری ندیده‌ایم. هواوی این زبان طراحی جدید را Vane Design نامگذاری کرده است. در ادامه این چهار عضو جدید را بررسی می‌کنیم:

مشخصات گوشی هواوی پیورا ۷۰

گوشی پیورا 70 به صفحه نمایشی ۶٫۶ اینچی از نوع اولد مجهز شده است؛ و از روشنایی 2500 نیتی، حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتزی و نمایش 1 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. مدل استاندارد این خانواده، ابعادی برابر 157.6 در 74.3 در 8 میلی‌متر و وزنی معادل 207 گرم دارد. این گوشی به گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار مجهز شده است و شیشه‌ی محافظ اختصاصی Kunlun نسل دوم، در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است.

مجموعه دوربین سه تایی پنل پشتی، شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، با لرزش‌گیر اپتیکال و دیافراگم متغیر (از f/1.4 تا f/4.0)، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی پنج برابری می‌شود. پردازنده‌ی جدید Kirin 9010 هم در این دستگاه ایفای نقش می‌کند. هواوی Pura 70 به یک باتری با ظرفیت ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است؛ که از شارژ سریع سیمی ۶۶ وات و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی هواوی پیورا ۷۰ پرو

گوشی هواوی پیورا ۷۰ پرو، دومین عضو این خانواده است؛ که به نمایشگری ۶٫۸ اینچی از نوع اولد مجهز شده است. و همچون نسل قبلی از روشنایی 2500 نیتی، حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتزی و نمایش 1 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. این گوشی در اندازه 162.6 در 75.1 در 8.4 میلی‌متری و وزن 220 گرمی ساخته شده است. نسل دوم شیشه‌ی Kunlun در پنل جلویی این گوشی قرار گرفته است.

هواوی پیورا ۷۰ پرو، به سه لنز دوربین شامل، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و دیافراگم متغیر، دوربین فوق عریض ۱۲٫۵ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳٫۵ برابری مجهز شده است. پردازنده Kirin 9010 ساخت شرکت چینی SMIC، برای نسخه پرو این خانواده در نظر گرفته شده است.
تامین انرژی این گوشی برعهده یک باتری با ظرفیت ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعت است؛ که از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 و پشتیبانی از گواهی IP68 اشاره کرد.

مشخصات گوشی پیورا ۷۰ پرو پلاس

سومین عضو این خانواده پرچمدار، پیورا ۷۰ پرو پلاس است؛ که همچون نسخه پرو به صفحه نمایشی ۶٫۸ اینچی از نوع اولد با روشنایی ۲٬۵۰۰ نیت و نرخ تازه سازی 120 هرتز مجهز شده است. این گوشی ابعادی برابر 162.6 در 75.1 در 8.4 میلی‌متر و وزن 220 گرم دارد و شیشه‌ی مقاوم جدید‌Xuanwu Tempered Kunlun Glass برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین از گواهی IP68 هم پشتیبانی می‌کند.
دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به حسگر OV50H با دیافراگم متغیر و لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین فوق عریض ۱۲٫۵ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی ۳٫۵ برابری در پنل پشتی نسخه پرو پلاس این خانواده حضور دارند.

یک باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی، با قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات در بخش تامین انرژی این گوشی حضور دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 و تراشه‌ی Kirin 9010 اشاره کرد. هواوی Pura 70 پرو پلاس در دو نسخه 16گیگابایت/‌512 گیگابایت و 16گیگابایت/1ترابایت عرضه می‌شود.

مشخصات گوشی پیورا ۷۰ اولترا

قدرتمندترین عضو این خانواده‌ی چهار نفره، گوشی پیورا ۷۰ اولترا است؛ که در بعضی از ویژگی‌ها عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های پرو و پرو پلاس دارد. صفحه نمایشی ۶٫۸ اینچی از نوع اولد با روشنایی ۲٬۵۰۰ نیت و نرخ تازه سازی 120 هرتز همچون دو نسخه پرو و پرو پلاس برای این گوشی در نظر گرفته شده است. شیشه‌ی مقاوم Xuanwu Tempered Kunlun Glass هم از نمایشگر آن محافظت می‌کند. ابعاد این نسخه 162.6 در 75.1 در 8.4 میلی‌متر است و 226 گرم وزن دارد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX989 و پشتیبانی از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال و دیافراگم متغیر، دوربین ۴۰ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۳٫۵ برابری، تجربه بسیار لذت بخشی از عکاسی با این گوشی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
پیورا ۷۰ اولترا، دارای یک باتری با ظرفیت ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت، مجهز به شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات است. تراشه Kirin 9010 و سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 هم در این گوشی ایفای نقش می‌کنند. هواوی Pura 70 اولترا در دو نسخه 16گیگابایت/‌512 گیگابایت و 16گیگابایت/1ترابایت عرضه می‌شود.

درکل تمام اعضای این خانواده، به فناوری‌های دوربین و قابلیت‌های پردازش تصویر جدیدی مجهز شده‌اند؛ بنابراین تجربه بی نظیری از عکاسی ارائه می‌دهند. هوآوی برای دو نسخه پیورا ۷۰ پرو پلاس و پیورا ۷۰ اولترا پنل پشتی از جنس چرم و روکش طلایی در نظر گرفته است.


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا