خانه تازه های جهان موبایل آشنایی با برند آنر

آشنایی با برند آنر

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
زهرا دوستی نسب
25 اردیهشت 1403 | 16:08
زمان مطالعه: 3 دقیقه

برند آنر (Honor) یکی از زیر مجموعه‌های شرکت فناوری و مخابراتی هواوی است؛ که در شهر شنژن چین واقع شده است. هوآوی هدف از تاسیس برند آنر را معرفی، بازاریابی و فروش آنلاین محصولات و تمرکز روی مصرف کنندگان نسل جوان مطرح کرده است. این برند در تلاش است گوشی‌های هوشمندِ مجهز به تکنولوژی جدید را با قیمتی پایین‌تر در اختیار کاربران قرار دهد. در حال حاضر برند آنر قادر به عرضه محصولات متفاوتی از جمله گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری و غیره است.


تاریخچه برند آنر به سال ۲۰۱۱ بازمی‌گردد؛ ولی این برند در سال ۲۰۱۳ به طور رسمی تاسیس شد. و از سال 2014 به بازار گوشی‌‌های هوشمند راه یافت. ریشه‌ی کلمه honor فرانسوی و لاتین است؛ و در فرانسه «اونْورْ» تلفظ می‎‌شود و به معنی شرف یا افتخار بوده. ولی در زبان انگلیسی «آنِر» خوانده می‌شود.


اولین گوشی برند آنر با نام honor 3c در سال ۲۰۱۴ در مالزی رونمایی شد؛ و در فروشگاه اینترنتی هند به فروش رسید. سپس این گوشی در بازار اروپا هم معرفی شد. آنر به تولید گوشی‌های میان رده بسنده نکرد و بلافاصله در همان سال، اولین گوشی پرچم‌دار خود را با نام آنر 6 به بازار عرضه کرد. آنر در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ به ۷۴ کشور جهان از جمله کشورهای اروپایی، هند و ژاپن راه یافت. دومین گوشی پرچم دار برند آنر، یعنی honor 7 در سال ۲۰۱۵ فروشی عالی برای این شرکت به ارمغان آورد. آنر با گوشی میان رده Honor 5X وارد بازار آمریکا شد؛ این گوشی ابتدا به‌صورت آنلاین و سپس در فروشگاه‌های فیزیکی به فروش رسید. آنر برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ لپ‌تاپ و مچ‌بندهای هوشمند خود را وارد بازار کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۹ از تلویزیون و ایرپاد خود را هم به بازار عرضه کرد.

تفاوت آنر و هوآوی

همان‌طور که قبلاً گفتیم، آنر به منظور افزایش تمرکز هواوی بر فروش آنلاین تأسیس شد. در حال حاضر آنر محصولات خود را به هر دو روش آنلاین و آفلاین عرضه می‌کند؛ ولی همچنان با هدف تمرکز روی فروش آنلاین به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
سوالی که در ابتدا ذهن کاربران را به خود مشغول کرد این بود که چرا هواوی در این بازار رقابتی بزرگ، قصد دارد برندی جدید توسعه دهد؟ در پاسخ به این سوال گفته شد که هواوی می‌خواهد با فروش آنلاین محصولات این برند جدید، سود خود را افزایش دهد و با استفاده از این سود کیفیت محصولات خود را بهبود دهد.

دلایل موفقیت برند آنر

برند آنر در تلاش است با ارائه محصولات متنوع و خدمات مناسب به خریداران، تبدیل به یکی از غول‌های فناوری جهان شود. از دلایل موفقیت این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
- طراحی زیبا: آنر برای گوشی‌های هوشمند خود، طراحی جذاب و زیبا در نظر گرفته است.
- قیمت مناسب: گوشی‌های برند آنر قابلیت‌های مناسبی را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
- کیفیت مناسب: برند آنر در تولید محصولات خود از مواد اولیه باکیفیتی استفاده می‌کند.
- نوآوری: آنر دائماً در تلاش است محصولات جدید و خلاقانه‌ای به بازار عرضه کند.
- خدمات عالی: آنر برای مشتریان خود خدماتی عالی در نظر گرفته است.
 

جدایی آنر از هوآوی

هوآوی در نوامبر ۲۰۲۰ (آبان ۱۳۹۹) مالکیت آنر را به کنسرسیومی متشکل از تقریباً ۳۰ شرکت تحت حمایت دولت چین و گروه توسعه فناوری شهر هوشمند شنزن منتقل کرد. این جدایی به آنر اجازه داد در بازارهای جهانی به فعالیت خود ادامه دهد. آنر پس از جدایی از هواوی، به شدت رشد کرد و در حال حاضر، در بیش از ۱۰۰ کشور جهان مشغول فعالیت است. تحریم‌های ایالات متحده، شامل آنر نمی‌شوند؛ بنابراین بدون محدودیت از سرویس‌های گوگل به راحتی می‌تواند محصولات خود را به کشورهای مختلف عرضه کند.

محصولات برند آنر

برند آنر تمرکز اصلی خود را روی تولید گوشی‌های هوشمند گذاشته است؛ ولی علاوه بر آن در طراحی و تولید محصولات دیگری همچون تبلت، هندزفری، گجت‌های پوشیدنی و پاوربانک هم فعالیت می‌کند.

گوشی‌های پرچمدار

برند آنر از همان ابتدا گوشی‌های پرچم دار خود را بدون پسوند خاصی به بازار عرضه می‌کرد. همچنین برای نسخه‌های پیشرفته‌تر این گوشی‌ها هم از پسوندهای Plus و Pro استفاده می‌کرد. نخستین گوشی پرچمدار این برند Honor 6 نام داشت؛ که به پردازنده‌ی اختصاصی هواوی یعنی کایری مجهز شده بود. این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی سال ۲۰۱۴ محسوب می‌شد.

گوشی‌های میان رده

اولین گوشی‌ هوشمند آنر در بازار گوشی‌های میان‌رده Honor 3C نام داشت. آنر گوشی‌های میان رده خود را از همان ابتدا با پسوندهای C و X معرفی کرد. می‌توان گفت نسخه‌ی C نسخه‌ی پایین‌رده و X نسخه میان رده محسوب می‌شود. گوشی‌های سری X در بین کاربران طرفداران زیادی به دست آورده‌اند.

تبلت، لوازم جانبی و گجت‌های پوشیدنی

برند آنر علاوه بر تولید گوشی‌های هوشمند در زمینه تبلت، لوازم جانبی، گجت‌های پوشیدنی و هندزفری هم فعالیت دارد. آنر با دو دستبند هوشمند Honor Band Z1 و Honor Band 3 وارد رقابت گجت‌های پوشیدنی شد. محصول اول شبیه به ساعت هوشمند طراحی شده است؛ و در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. این ساعت بدون داشتن سیستم‌عامل خاصی، مانند یک دستبند هوشمند وظایفی همچون کنترل سلامتی و خواب را انجام می‌دهد. آنر در حال حاضر در زمینه ساعت هوشمند پیشرفت‌های زیادی کرده و در بین کاربران طرفداران زیادی به دست آورده است.

جمع بندی

برند آنر با تمرکز بر نوآوری و خلاقیت، محصولات باکیفیتی به بازار عرضه می‌کند؛ و با توجه به نیازهای نسل جوان، در حال افزایش سهم خود در بازار جهانی تکنولوژی است. در صورت آشنایی با بهترین گوشی‌های آنر به راحتی می‌توانید متناسب با نیازتان گوشی مناسبی انتخاب کنید. با توجه به پیشرفت روز افزون آنر، به نظر می‌رسد این برند در سال‌های آینده به یکی از رقبای اصلی برندهایی همچون سامسونگ، اپل و شیائومی تبدیل شود.


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا