خانه ترفندهای موبایل چگونه از ساندکلود Sound cloud آهنگ دانلود کنیم؟

چگونه از ساندکلود Sound cloud آهنگ دانلود کنیم؟

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
زهرا دوستی نسب
19 اردیهشت 1402 | 13:28
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پلتفرم Sound cloud یکی از محبوب‌ترین سایت‌های جهانی در زمینه موسیقی است؛ که میلیون‌ها آهنگ را در اختیار کابران قرار می‌دهد. به کمک این پلتفرم می‌توانید به جدیدترین آهنگ‌ها از خوانندگان محبوب‌تان گوش دهید. در این سرویس تعداد زیادی موسیقی قابل‌تنظیم، آلبوم، پادکست و ایستگاه‌های رادیویی به شما ارائه می‌شود. این برنامه را می‌توانید به طور رایگان از فروشگاه گوگل پلی برای دستگاه‌های اندرویدی یا از اپ استور برای محصولات اپل دانلود کنید.

در شرایطی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید این پلتفرم برای شما بلااستفاده می‌شود. در این شرایط چندین روش برای دانلود آهنگ از SoundCloud برای دستگاه‌های مختلف وجود دارد؛ که راحت‌تر بتوانید به آرشیو موسیقی‌های مورد علاقه‌تان دسترسی پیدا کنید. با ما همراه باشید تا در این مقاله روش‌های دانلود آهنگ از ساندکلود در آیفون و اندروید را بررسی کنیم.

1) روش مستقیم دانلود از برنامه SoundCloud

ساده‌ترین روش دانلود فایل از ساندکلود، دانلود مستقیم است. اگر خواننده برای دانلود آهنگ مورد نظرتان محدودیتی ایجاد نکرده باشد، می‌توانید آن را به راحتی دانلود کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید:

- ابتدا در Soundcloud وارد حساب کاربری خود شوید؛ اگر تاکنون وارد نشده‌اید، ابتدا باید ثبت نام کنید.
- اکنون نام آهنگ یا هنرمند موردنظرتان را تایپ کنید و گزینه‌ GO ‌‌را انتخاب کنید.
- پس از یافتن آهنگ دلخواهتان روی آن ضربه بزنید.
- اکنون وارد بخش More در زیر موسیقی شوید و گزینه Download را انتخاب کنید. ولی اگر گزینه دانلود را پیدا نکردید، نشان دهنده این است که هنرمند اجازه دانلود این اثر را نداده است؛ و فقط از روش پولی می‌توانید آهنگ موردنظر را دانلود کنید.
 

2) دانلود آهنگ از ساندکلود با سایت‌های دانلود موسیقی

برای دانلود آهنگ‌هایی که امکان دانلود مستقیم آن‌ها وجود ندارد؛ می‌توانید از وب‌سایت‌هایی استفاده کنید که با دریافت لینک موسیقی، فایل آن را به شما تحویل می‌دهند. با یک جست‌وجویی سریع، وب‌سایت‌های زیادی در این زمینه می‌یابید؛ که هر کدام از نظر رابط کاربری، راحتی دسترسی و تبلیغات با یکدیگر متفاوت هستند. از محبوب‌ترین وب سایت‌های دانلود صدا می‌توان به Soundcloudmp3،‌ Klickaud، schoudtomp3downloader اشاره کرد. برای دانلود آهنگ از ساندکلود به کمک وب‌سایت‌ها، مراحل زیر را انجام دهید:

- وارد حساب کاربری‌تان در سایت ساندکلود شوید.
- در نوار جست‌وجوی بالای صفحه، موسیقی موردنظرتان را سرچ کنید.
- پس از انتخاب گزینه دلخواهتان روی آیکن‌ Copy Link  که در قسمت زیر کامنت‌های موسیقی قرار دارد کلیک کنید. 
- اکنون وقت آن رسیده که وارد یکی از وبسایت‌های بالا شوید و در بخش مقرر شده، لینک دانلود را Paste کنید و گزینه Download  را انتخاب کنید. 
- پس از ساخته شدن لینک دانلود، روی گزینه Download بزنید تا مراحل دانلود آهنگ انجام شود.
 

3) دانلود موسیقی از ساندکلود با ربات تلگرام

در صورت دسترسی داشتن به تلگرام، می‌توانید به‌واسطه‌ی بات‌های تلگرام، بسیار سریع و راحت از ساندکلود آهنگ مورد نظرتان را دانلود کنید. در این زمینه بات‌های زیادی از جمله scdlbot@ و بات ایرانی  Soundclouddownloadbot@‌ وجود دارند. به‌طور‌کلی، برای دانلود از ساندکلود به کمک بات‌ها باید مراحل زیر را انجام دهید:

- در قسمت سرچ ساند کلود آهنگ دلخواهتان را سرچ کنید و لینک موسیقی را Copy کنید.
-  به بات مورد نظرتان در تلگرام وارد شوید و لینک انتخابی را Paste کنید.
- پس از چند لحظه می‌توانید آهنگتان را پخش یا دانلود کنید.
 

4) دانلود موسیقی از ساندکلود در گوشی‌های اندرویدی

برای دانلود آهنگ از ساند کلود در گوشی‌های اندرویدی، روش‌های دانلود از سایت‌ها یا بات‌های تلگرام کار بسیار راحتی است. ولی اگر اصرار به نصب نرم افزار دارید، از روش نصب نرم افزار هم می‌توانید استفاده کنید، ولی ممکن است به دلیل قوانین کپی رایت، بعضی از این برنامه‌ها از گوگل پلی حذف شوند. برای مثال می‌توانید با طی کردن مراحل زیر از برنامه‌ SoundLoader MP3 Downloader استفاده کنید:

- در ابتدا هر دو برنامه SoundCloud و SoundLoader را در گوشی خود نصب کنید.
- سپس در برنامه ساندکلود آهنگ موردنظرتان را جستو کنید.
- لینک آهنگ را کپی کرده و در برنامه SoundLoader آن را Paste کنید.
- سپس روی Download ضربه بزنید تا دانلود با موفقیت انجام شود.
 

5) دانلود موسیقی از ساند کلود در گوشی‌های آیفون

در سیستم عامل iOS به دلیل قوانین سخت امنیتی، برنامه خاصی برای دانلود آهنگ‌های قانونی وجود ندارد. ولی به کمک برنامه‌ShortCuts  که روی تمام گوشی‌های آیفونی وجود دارد می‌توانید این کار را انجام دهید.  از طریق شورت کات‌های Soundcloud Downloader یا SoundCloud Music Downloader می‌توانند با انجام مراحل زیر آهنگ موردنظرتان را دانلود کنید:

- پس از کلیک روی لینک‌های بالا در صفحه جدید گزینه‌ Add Shortcuts را انتخاب کنید. اگر دستگاه شما به iOS قدیمی‌تر از ۱۵ مجهز است ابتدا روی‌Allow Untrusted Shortcuts  ضربه بزنید و پس از آن شورت‌کات را اضافه کنید.
- در برنامه SoundCloud آهنگ دلخواهتان را جست و جو کنید.
-  گزینه سه نقطه کنار آهنگ را انتخاب کنید.
- در ردیف بالا کنار آیکون‌های برنامه، گزینه More را انتخاب کنید.
 

- سپس روی گزینه Soundcloud Downloader کلیک کنید و برای صدور مجوز استفاده، Allow Once یا Always Allow را انتخاب کنید.
 - در بخش Files محل ذخیره آهنگ را انتخاب کنید در نهایت روی Done ضربه بزنید.
 

کلام آخر

در وبسایت محبوب ساندکلود میلیون‌ها هنرمند گرد هم آمده‌اند تا نظر علاقه‌مندان به موسیقی و پادکست را به خود جلب کنند. شما می‌توانید در این وب‌سایت موسیقی‌های موردنظرتان را به‌طور مستقیم دانلود کنید. در مواردی که امکان دانلود مستقیم وجود ندارد، می‌توانید به کمک روش‌های مختلف دانلود موسیقی که در این مقاله به شما آموزش دادیم، آهنگ‌های دلخواهتان را دانلود کنید و در شرایط عدم دسترسی به انترنت گوش دهید.


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا