خانه تازه های جهان موبایل اپل تاریخ برگزاری WWDC 2024 را اعلام کرد؛ رونمایی از iOS 18

اپل تاریخ برگزاری WWDC 2024 را اعلام کرد؛ رونمایی از iOS 18

افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
|
زهرا دوستی نسب
9 فروردین 1403 | 10:00
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپل به طور رسمی با انتشار بیانیه‌ای، تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC 2024) را اعلام کرد. این رویداد مهم قرار است در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) برگزار شود و به عنوان محفل رونمایی از iOS 18 شناخته خواهد شد.

انتظار داریم اپل همچون سال‌های گذشته، در WWDC 2024 اکثر محصولات خود از جمله آیفون، مک بوک، اپل واچ و غیره را مشمول دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری کند. بی شک هوش مصنوعی، یکی از محورهای اصلی این رویداد خواهد بود. درحال حاضر با وجود گمانه‌زنی‌هایی که صورت گرفته، هنوز تصویر کاملی از برنامه‌های اپل منتشر نشده است و ذهن‌ها در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برند.

گزارشات نشان دهنده این است که اپل جهت توسعه مدل‌های زبانی بزرگ خود، ‌روزانه میلیون‌ها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند. و گفته می‌شود اکنون در حال مذاکره جهت همکاری با شرکت‌های گوگل، OpenAI و بایدو است؛ تا پس از بستن قرار داد، هوش مصنوعی این شرکت‌ها را در دستگاه‌های خود به کار گیرد.

انتظار می‌رود اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان، علاوه بر هوش مصنوعی، از نسخه‌ی جدید iOS | iPadOS | macOS watchOS و سایر سیستم‌های عامل خود هم رونمایی کند. شایعات می‌گویند سیستم عامل iOS 18 بزرگ‌ترین بروزرسانی تاریخ آیفون خواهد بود. این بروزرسانیِ هیجان انگیز، صفحه هوم جدیدی دارد؛ که کاربر را قادر می‌سازد آیکن‌های اپلیکیشن‌ها را به سلیقه‌ی خود جایگذاری کند.

احتمالاً اپل در طی WWDC 2024 از دو مدل جدید ایرپاد هم رونمایی می‌کند؛ که یکی از آن ها به قابلیت حذف نویز مجهز شده است، و دیگری از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند. همچنین ممکن است نسل جدید ایرپاد مکس هم عرضه شود.

درکل می‌توان گفت امسال هم همچون سال‌های گذشته، از جدیدترین سیستم‌عامل‌های اپل رونمایی می‌شود؛ با این تفاوت که تمرکز اصلی رویداد امسال، روی هوش مصنوعی است. احتمالاً در WWDC 2024 کوپرتینویی‌ها، جدیدترین ابزارهای هوش مصنوعی خود را هم به نمایش می‎‌گذارند.


هنوز نظر و دیدگاهی برای مطلب ثبت یا تایید نشده است.
لطفا نظرات و دیدگاه خود نسبت به این مطلب را به اشتراک بگذارید.

ضمن تشکر از به اشتراک گذاری نظرات و دیدگاه خود نسبت به مطالب، لطفا به نکات دیل توجه فرماید.

هر کاربر فقط یکبار امکان ثبت نظر در مورد مطلب را دارد.

هنگامی که نظر و دیدگاه خود را ثبت کنید، تا زمان تایید، دیدگاهتان فقط برای خودتان قابل مشاهده است و پس از تایید برای همه کاربران نمایش داده خواهد شد.

مجموعه داراکالا در اسرع وقت نظرات و دیدگاه‌های شما را بررسی خواهد کرد. از شکیبایی شما سپاسگذاریم.

مطالب مرتبط

کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ و متعلق به مجله داراکالا میباشد. © 2024 فروشگاه اینترنتی دارا کالا